קצת עליי

היי אני לינור, שמי המלא הוא לינור מוריאל אלפסי אך אני מעדיפה לקצר ללינור בי, אני ישראלית שחיה בפנמה ב 5 שנים האחרונות , ואני אימא אונליין.

(אגב, את הסיפור המלא של איך הגעתי לכאן אשתף בפוסט נפרד)

יש לי בחיים האלו כמה כובעים (=תפקידים) שאני אוהבת לג’נגל ביניהם. העיקריים שביניהם הם : אמא לשני ילדים מהממים, בלוגרית, מנהלת רשתות חברתיות, קואצ’רית, מעצבת גרפית, בעלת עסק, ועוד כל מיני.

מאז שאני זוכרת את עצמי,הייתה לי תשוקה לעיצוב, ליצירה, להדרכה ולשיווק.

במשך שנים רבות עסקתי בתחום היופי. הייתי בעלת מספרה, ואף ניהלתי רשת בתחום היופי בפנמה.

בשנים האחרונות, בעקבות המגורים רחוק מהמולדת והיותי שוב אמא לתינוק קטן החלטתי להתכוונן מחדש (בדיוק כמו שהוויז עושה), והתמחיתי בשיווק באינטרנט, בעיצוב גרפי וביצירת תוכן שיווקי מילולי וחזותי.

כך, נולד הרעיון של א-מא אונליין, זה התחיל מעסק לשיווק עם לקוחות בודדים והתפתח עם הזמן. את הרעיון ליצירת בלוג היה לי הרבה שנים בראש והוא נדחה מכורח המציאות; אי – ידיעה מאיפה מתחילים;  הצורך בשיפור המיומנויות השונות שלי; בבניית אתרים ובעיצוב גרפי; ובעיקר הצורך בזמן לשבת ליצור, לבנות, לכתוב  וכו’.ואני כל כך שמחה שסוף סוף הגעתי לזה 🙂

הבלוג הזה נולד מהתשוקה שלי להעביר הלאה את הידע שלי. זוהי הפינה שלי ברשת בה אני משתפת מדריכים כיפיים וקלילים ליצירת תוכן חזותי, ובכובעי האחר, כמאמנת אישית,טכניקות ומדריכים מעמיקים יותר לשיפור החיים שעזרו לי ואני מאמינה שיעזרו גם לך להרגיש טוב יותר, להיות יותר ולהרוויח יותר בכל המובנים; בין אם מדובר בהגשמה אישית, בעסק שלנו, בתפקידינו כאמהות, בהיותינו נשים בעולם המודרני וכו.

אני מזמינה אותך להיכנס לבלוג, לצלול איתי ולהנות בתוך עולם של יצירה ואינסוף אפשרויות.

רוצה לדעת הכל לפני כולם?
הרשמי כאן כדי לא לפספס כלום,
ו...קבלי מתנה מדליקה עכשיו!

*זכרי תמיד תוכלי להסיר את המייל שלך במידה ותבחרי

אולי יעניין אותך גם

את מוזמנת לעקוב אחרי גם ב:

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד